Doprava a platba

DOPRAVA
Pokiaľ dosahuje objednávka tovaru výšku 59 eur a viac, náklady na poštovné hradí dodávateľ v rámci dodania v Slovenskej republike. Pokiaľ objednávka uvedenej sumy nedosahuje, pre dopravu Slovenskou poštou účtujeme 3,50 eur, dopravu kuriérskou službou účtujeme 3,95 eur.
 
Tovar zasielame aj do Českej republiky Slovenskou poštou formou dobierky. Poštovné účtujeme vo výške 10 eur.
Pri odbere tovaru v hodnote vyššej ako 200 eur poštovné neúčtujeme. 
V prípade zásielok do iných krajín EU je poštovné individuálne podľa dohody s ohľadom na tarify prepravcov.

Nárok na bezplatné doručenie tovaru zaniká v prípadoch , kedy si zákazník v predošlých objednávkach tovar neprevzal.

V prípade že máte záujem osobne si prevziať tovar v našej kamennej predajni (adresa v rubrike kontakty) vopred si tovar objednajte a zarezervujte. Pokiaľ pôjde o menej bežné druhy tovarov, môžeme požiadať o zaplatenie vopred. (poštou, bankovým prevodom)

Pokiaľ sa rozhodnete pre expresnú dodávku kuriérom do 24 hodín od vyexpedovania tovaru zo skladu v Žiline, tento vám doručíme v prac. dňoch v čase od 8:00-16:00.
Doprava kuriérom je dodávaná do 24 hodín od expedície. (nie do 24 hodín od registrácie)
Doprava Slovenskou poštou je dodaná od 48 od expedície do troch dní.

Tovar vám bude doručený po prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu podľa vašich požiadaviek s avízom vodiča hodinu pred doručením.

Pri doručení tovaru kuriérom ale i poštou je zákazník povinný skontrolovať obal. V prípade zisteného poškodenia je nutné spísať protokol o poškodenom obale alebo zásielku neprevziať. Neskôr zistené reklamácie mechanického poškodenia spôsobeného prepravou už nebudeme akceptovať. V prípade, že po rozbalení tovaru zístíte poškodenie, ktoré nebolo spôsobené prepravou, neodkladne nás kontaktujte - najneskôr však nasledujúci pracovný deň.

Reklamácie tovaru - Zákazník je povinný prekontrolovať a prevzať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. V žiadnom prípade nepodpisovať vodičovi dodací list pred dôkladnou kontrolou tovaru a to i pod obalom! V prípade poškodenia zásielky je nutné s vodičom spísať škodový protokol. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.
 
Po odoslaní tovaru Vám bude automaticky zaslané avízo o odoslaní formou SMS.
 
PLATBA​
Najčastejším spôsobom platby je zaplatenie v hotovosti pri preberaní tovaru či už na pošte, alebo kuriérom.
Môžete tiež samozrejme zvoliť aj objednávku ktorú si prevezmete priamo na našej predajni a zaplatíte v hotovosti, alebo platobnou kartou.
Možná je aj platba prevodom na číslo účtu :  IBAN  SK1902000000000060342432
V tomto prípade neplaťte prosím vopred! Vygenerujeme Vám faktúru s variabilným symbolom a po jej uhradení a pripísaní sumy na účet Vám tovar zašleme. Upozorňujeme však že v tomto prípade sa dodávka tovaru predĺži o 2 -3 dni.

Nezmeškajte žiadnu akciu a zľavu!

Chcete vedieť o zľavách a akciách skôr ako ostatní? Prihláste sa k newsleteru.