Doprava a platba

DOPRAVA
Pokiaľ dosahuje objednávka tovaru výšku 39,99 eur a viac, náklady na poštovné hradí dodávateľ v rámci dodania v Slovenskej republike. Pokiaľ objednávka uvedenej sumy nedosahuje, pre dopravu Slovenskou poštou účtujeme 3,50 eur, dopravu kuriérskou službou účtujeme 3,95 eur. Objednávky ktoré nedosiahnu hodnotu 10 eur bez poštovného zasielame s poštovným vo výške 5 eur. 
 
Tovar zasielame aj do Českej republiky Slovenskou poštou formou dobierky. Poštovné účtujeme vo výške 10 eur.
Pri odbere tovaru v hodnote vyššej ako 200 eur poštovné do ČR neúčtujeme. 
V prípade zásielok do iných krajín EU je poštovné individuálne podľa dohody s ohľadom na tarify prepravcov.

Nárok na bezplatné doručenie tovaru zaniká v prípadoch , kedy si zákazník v predošlých objednávkach tovar neprevzal.

V prípade že máte záujem osobne si prevziať tovar v našej kamennej predajni (adresa v rubrike kontakty) vopred si tovar objednajte a zarezervujte. Pokiaľ pôjde o menej bežné druhy tovarov, môžeme požiadať o zaplatenie vopred. (poštou, bankovým prevodom)

Pokiaľ sa rozhodnete pre expresnú dodávku kuriérom do 24 hodín od vyexpedovania tovaru zo skladu v Žiline, tento vám doručíme v prac. dňoch v čase od 8:00-16:00.
Doprava kuriérom je dodávaná do 24 hodín od expedície. (nie do 24 hodín od registrácie)
Doprava Slovenskou poštou je dodaná od 48 h od expedície do troch dní.
Občasne sa môže stať že krátkodobo nemáme na sklade nejaký druh tovaru. Naskladnenie trvá zvyčajne 2 dni a doručenie tovaru sa tak môže o dva dni predĺžiť. 

Tovar vám bude doručený po prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu podľa vašich požiadaviek s avízom vodiča hodinu pred doručením.

Pri doručení tovaru kuriérom ale i poštou je zákazník povinný skontrolovať obal. V prípade zisteného poškodenia je nutné spísať protokol o poškodenom obale alebo zásielku neprevziať. Neskôr zistené reklamácie mechanického poškodenia spôsobeného prepravou už nebudeme akceptovať. V prípade, že po rozbalení tovaru zístíte poškodenie, ktoré nebolo spôsobené prepravou, neodkladne nás kontaktujte - najneskôr však nasledujúci pracovný deň.

Reklamácie tovaru - Zákazník je povinný prekontrolovať a prevzať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. V žiadnom prípade nepodpisovať vodičovi dodací list pred dôkladnou kontrolou tovaru a to i pod obalom! V prípade poškodenia zásielky je nutné s vodičom spísať škodový protokol. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.
 
Po odoslaní tovaru Vám bude automaticky zaslané avízo o odoslaní formou SMS.
 
PLATBA​
Najčastejším spôsobom platby je zaplatenie v hotovosti pri preberaní tovaru či už na pošte, alebo kuriérom.
Môžete tiež samozrejme zvoliť aj objednávku ktorú si prevezmete priamo na našej predajni a zaplatíte v hotovosti, alebo platobnou kartou.
Možná je aj platba prevodom na číslo účtu :  IBAN  SK1902000000000060342432
V tomto prípade neplaťte prosím vopred! Vygenerujeme Vám faktúru s variabilným symbolom a po jej uhradení a pripísaní sumy na účet Vám tovar zašleme. Upozorňujeme však že v tomto prípade sa dodávka tovaru predĺži o 2 -3 dni.

Nezmeškajte žiadnu akciu a zľavu!

Chcete vedieť o zľavách a akciách skôr ako ostatní? Prihláste sa k newsleteru.